O le a le mea e tatau ona tatou Faia pe a mu le Pusa Lithium-ion Battery Pack?

A maeʻa ona malamalama atoatoa i le mafuaʻaga o le pusa lithium battery na mu, e tatau ona taʻua le mea e tatau ona tatou faia e tape ai le afi pe a tupu se afi.A uma ona mu le pusa maa lithium, e tatau ona tipi vave le eletise ma o tagata o loʻo iai e tatau ona aveese i le taimi.E fa auala o loʻo lisi atu i lalo, seʻi o tatou malamalama taʻitasi.

1. Afai e na o se afi itiiti, o le vaega o le maa maualuga-voltage e le afaina i le mumu, ma e mafai ona faʻaaogaina le carbon dioxide poʻo le paʻu mamago e tape ai le afi.

Lithium-ion Lithium-ion-2

2. Afai o le maa maualuga-voltage ua faʻalavelave pe faʻaleagaina tele i le taimi o se afi ogaoga, atonu o se faʻafitauli i le maa.Ona tatau lea ona ave i fafo le tele o vai e tape ai le afi, e tatau ona matua tele le vai.

3. Pe a siaki le tulaga patino o le afi, aua le paʻi i soʻo se vaega maualuga-voltage.Ia mautinoa e fa'aoga meafaigaluega fa'amama i le taimi atoa o le asiasiga.

4. Onosa'i pe a tape le afi, atonu e alu ai le aso atoa.E maua mea pu'e ata vevela pe'ā maua, ma mata'ituina meapueata vevela e mafai ona fa'amautinoa o lo'o fa'aalili atoatoa ma'a maualuga a'o le'i uma le fa'alavelave.Afai e le o iai lea tulaga, e tatau ona mata'ituina le maa seia oo ina le toe vevela le pusa maa lithium-ion.Ia mautinoa e leai lava se fa'afitauli pe a uma se itula.Matou te manaʻomia le tele o le taimi ma le malosi e tape ai le afi ina ia mautinoa o le a le toe tupu, ae e le tatau ona e popole tele, o pusa maa lithium e le pa, ma o se faʻalavelave tele e le tupu i lalo o le masani. tulaga.

O faiga e fa'aogaina ai maa lithium-ion atonu e mana'omia le fa'aauau pea ona fa'aoga ma fa'atupuina nisi o faiga fa'apipi'i ma fa'amumū e fa'aitiitia ai le avanoa o fa'alavelave fa'aletonu ma fa'apea e pulea ai tulaga lamatia, ina ia mafai ai ona fa'aoga le masini ma le mautinoa.E sili ona lelei le fa'aogaina o pusa maa lithium e tusa ai ma tulafono faatonutonu mo le saogalemu, ma aua le fa'aogaina pe fa'aumatia i le mana'o.

O maa Lithium e mafai ona mu fa'afuase'i ona pa ai lea ona o le vevela tele.Pe o se maa tele i le alamanuia teuina o le malosi, o se maa i le fanua o le eletise fou malosi, po o se tamai maa faaaogaina i masini faaeletonika, o loo i ai ni tulaga lamatia.O le mea lea, tatou te manaʻomia le faʻaogaina o pusa lithium ma le saogalemu ma le talafeagai, ma aua le faʻatau oloa maualalo.


Taimi meli: Ian-10-2022